Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ, οι εγγραφές των επιτυχόντων πανελλαδικών εξετάσεων ακ. έτους 2021-22 πραγματοποιούνται από 16 έως 24 Σεπτεμβρίου 2021, στο Πληροφοριακό Σύστημα "Ηλεκτρονικές Εγγραφές 2021" του ΥΠΑΙΘ.

Στην ίδια προθεσμία:

  1. οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας «Έλληνες Πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης» α) εγγράφονται στην ανωτέρω ηλεκτρονική εφαρμογή του ΥΠΑΙΘ και β) αποστέλλουν με ταχυμεταφορά (courier) ή καταθέτουν αυτοπροσώπως στη γραμματεία του Τμήματος επιτυχίας τους τη σχετική βεβαίωση ότι είναι εγγεγραμμένες/-οι στα δημοτολόγια Δήμου των Νομών Ξάνθης, Ροδόπης ή Έβρου. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής τότε θα πρέπει να αποστείλουν ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ' αυτόν, από Δήμο των ανωτέρω Νομών
  2. εγγράφονται απευθείας στο Τμήμα που επιθυμούν α) τα υιοθετηθέντα τέκνα της Βουλής των Ελλήνων, σύμφωνα με την παράγραφο 29α, του άρθρου 39 του Ν4168 (ΦΕΚ 193/2013)  και β) οι διακριθέντες/-είσες σε επιστημονικές ολυμπιάδες, σύμφωνα με το άρθρο 40 του Ν4692 (ΦΕΚ 111Α/12.6.20), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 9 του Ν4777 (ΦΕΚ 25Α/17.2.2021), παράγραφος ε.

 

Σε συνέχεια και σε εύλογο χρονικό διάστημα, θα λάβεις από το Πανεπιστήμιο ένα μήνυμα που θα σε καλεί να καταχωρήσεις –εντός συγκεκριμένης προθεσμίας- τα στοιχεία σου στην πλατφόρμα ενεργοποίησης ακαδημαϊκών υπηρεσιών του Α.Π.Θ.

Αφού ολοκληρώσεις αυτή τη διαδικασία (όπως περιγράφεται ακολούθως), θα λάβεις από το Πανεπιστήμιο και πάλι ένα SMS με κωδικό (one-time password) για να ενεργοποιήσεις τη  φοιτητική σου ιδιότητα, αποκτώντας ιδρυματικό λογαριασμό. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.

Διαδικασία ενεργοποίησης ακαδημαϊκών υπηρεσιών προς πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες ΑΠΘ (5-11.10.2021)

1ο ΒΗΜΑ:

Εφόσον έκανες την εγγραφή σου στο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων*, θα λάβεις από το ΑΠΘ ένα μήνυμα (SMS) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που δήλωσες στο ΥΠΑΙΘ. Καλείσαι από 5 (ώρα 12η μεσημβρινή) έως 11 Οκτωβρίου να επισκεφτείς την πλατφόρμα (https://register.auth.gr/) ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ ώστε

α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου και

β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά:  

  1.     Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων
  2.     Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σας)
  3.     Υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα, την οποία μπορείς να εκδώσεις είτε ψηφιακά μέσω του gov.gr είτε εντύπως μέσω ΚΕΠ
  4.     Απλή εκτύπωση του ΑΜΚΑ σου από εδώ

Εφόσον η Υπεύθυνη δήλωση εκδοθεί εντύπως μέσω ΚΕΠ, πρέπει στο ίδιο διάστημα (5-11 Οκτωβρίου) να την υποβάλεις στη Γραμματεία του Τμήματός σου είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: Υπεύθυνη Δήλωση <το ονοματεπώνυμό σου> <ο Κωδικός Υποψηφίου Πανελλαδικών Εξετάσεων>)

Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:

Γραμματεία Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής Α.Π.Θ.

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη 54124

Για την αυτοπρόσωπη προσέλευσή σου στη Γραμματεία και σε οποιαδήποτε άλλη διοικητική μονάδα του ΑΠΘ ενδεχομένως χρειαστεί να επισκεφτείς, δες εδώ την ισχύουσα ΚΥΑ, σημείο 8).

Με σκοπό τη μέγιστη δυνατή τήρηση των ισχυόντων μέτρων κατά της διασποράς μετάδοσης του COVID-19, οι ώρες υποδοχής για αυτοπρόσωπη προσέλευση στο χώρο της Γραμματείας του ΤΜΧΑ ΑΠΘ (1ος όροφος Κτιρίου Εδρών Πολυτεχνικής Σχολής ΑΠΘ), είναι καθημερινά 11:00-13:00.  

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

2ο ΒΗΜΑ:

Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής σου στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας, θα λάβεις και πάλι ένα SMS με κωδικό (one-time password) για να ενεργοποιήσεις τη  φοιτητική σου ιδιότητα, αποκτώντας ιδρυματικό λογαριασμό. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.

Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού

Σχετικά με τη δια ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα (προϋποθέσεις συμμετοχής, διαδικασία ελέγχου πλήρωσης προϋποθέσεων συμμετοχής, υποχρεωτικότητα χρήσης μη ιατρικής μάσκας) και τη χρήση των λοιπών υπηρεσιών (φοιτητικά εστιατόρια, κυλικεία, φοιτητικές εστίες, φοιτητικά γυμναστήρια, αναγνωστήρια και βιβλιοθήκες) δες εδώ τη σχετική ΚΥΑ και εδώ το Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ. Σύντομα, μέσω της νέας πλατφόρμας του ΥΠΑΙΘ edupass.gov.gr τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, φοιτητές/φοιτήτριες και διδακτικό προσωπικό, θα δηλώνουν τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται για τη συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία, ανάλογα με τα ισχύοντα ανά περίπτωση υγειονομικά μέτρα και την ηλικιακή ομάδα, όπου εντάσσεται κάθε φυσικό πρόσωπο.

 

*Εάν για κάποιο λόγο, όπως μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α., ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο τον οποίο πρέπει να αιτιολογήσεις, δεν κατέστη δυνατή η εμπρόθεσμη ηλεκτρονική εγγραφή σου στο πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘ, μπορείς να κάνεις αίτηση στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής σου, εκθέτοντας τους λόγους της καθυστέρησης, εντός 45 ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης στο ΥΠΑΙΘ (24/9). Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα ανωτέρω δικαιολογητικά και υποβάλλεται είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής. Η εγγραφή σου ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος. Εάν δεν εγγραφείς ούτε με αυτή τη διαδικασία, τότε χάνεις το δικαίωμα εγγραφής σου.

 

Με βάση το ακαδημαϊκό ημερολόγιο του ΑΠΘ, τα μαθήματα σε όλα τα Τμήματα ξεκινούν την  πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου. Το ακριβές πρόγραμμα καθώς και ο τρόπος διεξαγωγής μαθημάτων και εργαστηρίων ανακοινώνονται από τη Γραμματεία του κάθε Τμήματος στην ιστοσελίδα του.

Περισσότερες λεπτομέρειες στην ιστοσελίδα του Τμήματος Σπουδών Α.Π.Θ.


Μέχρι την έκδοση σχετικών αποφάσεων που θα ρυθμίζουν τη δια ζώσης πρόσβαση σε υπηρεσίες και τον τρόπο διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικαίσας παρακαλούμε να θυμάσαι τα ισχύοντα μέτρα κατά της διασποράς μετάδοσης του COVID-19:

  • Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική για όλους τους φοιτητές, τα μέλη και τους επισκέπτες του ΑΠΘ σε όλους τους κλειστούς χώρους, όπως μεταξύ άλλων αίθουσες και αμφιθέατρα, αναγνωστήρια, αίθουσες χρήσης πολυμέσων, κυλικεία, κοινόχρηστους χώρους κοκ, στους κοινόχρηστους χώρους των φοιτητικών εστιών, εστιατορίων και κυλικείων, καθώς επίσης και στους εξωτερικούς χώρους, με ταυτόχρονη παρουσία υψηλού αριθμού ατόμων
  • Υποχρεωτική είναι η τήρηση ελάχιστης απόστασης 1,5 μέτρου μεταξύ όλων των παρευρισκομένων σε έναν χώρο.
  • Συνιστάται να πλένουμε σχολαστικά τα χέρια με σαπούνι και νερό και να τα απολυμαίνουμε συχνά με αλκοολούχο διάλυμα. Σε πολλά σημεία των κτιρίων του ΑΠΘ, έχουν τοποθετηθεί διαλύματα με αντισηπτική δράση, προκειμένου να χρησιμοποιούνται τόσο κατά την είσοδο, όσο και κατά την έξοδό σας.
  • Χρησιμοποιούμε τους κοινόχρηστους χώρους και τους ανελκυστήρες τηρώντας τα παραπάνω μέτρα.
Ημερομηνία Ανάρτησης: 
Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2021
Κατηγορία ανακοίνωσης: 
Υποκατηγορία ανακοίνωσης: 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Γραμματεία ΤΜΧΑ ΑΠΘ
    Κτίριο Εδρών (1ος όροφος), Πολυτεχνική Σχολή ΑΠΘ, 
    Θεσσαλονίκη
    54124
  • 2310 991430
  • info@plandevel.auth.gr